Луківський НВКЧетвер, 21.11.2024, 11:00

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Звернемось до психолога | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Застосування ТФ КПТ - переклад

TF-CBT_Implementation_Manual

Критерії ПТСД у дітей

Якщо ви пережили психотравмуючу подію

6 лютого на базі Новокалинівського НВК, Самбірського району, відбулося засідання методичного об’єднання соціальних педагогів на тему: «Корекційні програми для вирішення конфліктів».  З вступним словом  до всіх присутніх звернулася методист ІМЦО Галина Патральська. Соціальний педагог Луківського НВК Зоряна Драла ознайомила усіх присутніх із планом проведення заходу, оголосила тему, мету семінару та застосувавши ігрові технології привітала   учасників.

         На теоретичній частині семінару присутні переглянули  презентації з тем: « Що таке конфлікт» ( підготувала Наталія Савчин, Дублянська СЗШ) «Корекційна робота»( підготувала Ірина  Годошнікова, Новокалинівський НВК),  «Медіація»  ( підготувала Зоряна Драла , Луківський НВК).

      

                   

 

Цікаво і змістовно  пройшла і  практична частина семінару: учасники брали активну участь у моделюванні  різноманітних ситуацій, а саме в тренінгових  вправах: «Причина конфліктів у школі », «Вільний політ», «Груповий малюнок».  Практична робота завершилась грою «Зірка», яку підготувала та провела Зоряна  Драла. Підбила підсумки роботи семінару методист ІМЦО Патральська Г.З. , а також намітила нові етапи роботи соціальний педагогів району у ІІ семестрі 2013-2014 н.р..

 

 

 Аналітичний звіт про діяльність психологічної служби  Луківського навчально-виховного комплексу «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад»-2013-2014 н.р.

І. Діяльність методиста з психологічної служби, навчально-методичного кабінету (центру) психологічної служби системи освіти.

2.3. Просвітницька робота психологічної служби системи освіти, зв’язки з громадськістю (виступи в пресі, на телебаченні, радіо). Зазначити тему, дату та місце виступу.

2.4. Взаємодія з державними, громадськими, міжнародними організаціями у 2013-2014 н.р. Наявність офіційно укладених угод.

№ п/п

Тема виступу в пресі, на телебаченні, радіо, конференції, засіданні, семінарі і т.д.

Дата

Місце виступу

Для кого виступ

1

 

 

 

 

Семінар-практикум: «Корекційні програми для виходу з конфліктних ситуацій»

 

06.02.2014р.

Новокалинівський НВК

Соціальні педагоги  

 

 

ІІ. Розвиток психологічної служби системи освіти у районі (місті).

 

3.2. Відомості про персональний облік працівника психологічної служби, Додається окремою таблицею

п/п

Прізвище, ім’я,

по батькові

Місце роботи

Посада

Кваліфікаційна категорія

Навантаження (яка частина ставки)

Коли і який

 навчальний

заклад закінчив

Спеціальність за

дипломом

Стаж

роботи

Проблема, над якою працює

Адреса місця роботи, телефон

педагогі-чний

на  даній

посаді

 

 

1.

Щудлак Зоряна Михайлівна

 Мим

Луківський НВК

Практичний психолог

Спеціаліст

1 ставка

Інститут післядипломної освіти  при ЛНУ ім..І.Франка

Психолог.викладач

4 роки

2,4 роки

Посттравматичний стресовий розлад

с. Луки, вул..Шкільна 5, 4-61-21

2.

Драла Зоряна Григорівна

Луківський НВК

Соціальний педагог

Магістр

0,75 ставки

Національний університет

 Львівська політехніка

Магістр соціальної роботи

2,4 роки

2,4 роки

Торгівля людьми

с.Луки, вул.Шкільна 5, 4-61-21

                         

 

3.3. Аналіз роботи  психологічної служби.

Психологічною службою школи 2013-2014н.р. здійснювалися заходи на реалізацію державних, національних, комплексних програм. Протягом року соціальна психологічна служба проводила та брала участь:

  1. Тиждень психології (травень);
  2. Тиждень правових знань (грудень, лютий);
  3. Тиждень профорієнтації.

Для учнів, батьків та вчителів проводилися консультативна робота, індивідуальні бесіди. Індивідуальні та групові консультації з учнями, частіше проводилися за наступними проблемами: стосунків між подругами, професійного самовизначення, за результатами діагностики: «Психологія спілкування та взаємовідносини», «Як керувати емоціями?», «Шляхи подолання конфліктних ситуацій», «Що зі мною відбувається?».

За цей навчальний рік було проведено такі методики (як заплановані, так і за запитом відділу освіти і адміністрації НВК):

- «Дізнайся про себе» - педагоги;

- «Життя дитини в родині» (учні 9 класу);

- «Я в дитячому садочку» (дошкільнята);

- Емоційна матриця – для визначення рівня адаптованості учнів 5 класу до нових умов навчання в школі;

- «Шкала тривожності Кондаша», «Автономність – залежність» Пригіна Г.С.;

- «КОС-2», «Будь готовий» А.Пряжникова, з метою вивчення розвитку пізнавальних можливостей і здібностей учнів;

- Анкетування молодих спеціалістів;

- Анкетування батьків, учнів 2 класу, з метою їх ставлення до нової державної програми;

- Анкетування вчителів-предметників у 2 класі, з метою вивчення думки вчителя до нової навчальної програми;

- Діагностика готовності дошкільників до навчання в школі;

- Проективні методики «Моя сім’я», «Малюнок людини з геометричних фігур», «Неіснуюча тварина», «Дерево з чоловічками»;

- Складання соціальних паспортів учнів школи;

- Анкетування учнів «Сучасний вчитель. Який він?»;

- Вивчення рівня адаптованості до навчання учнів 1, 5, 10 класів;

- «Введення здорового способу життя», «Що я знаю про ВІЛ, СНІД?» з метою визначення ведення здорового способу життя;

- Згідно профорієнтаційної роботи проведено діагностику професійних інтересів учнів 9, 11 класів за методикою «ДДО» Є.Клімова.

За результатами діагностичної роботи була проведена корекційно-розвивальна та просвітницька робота, а саме:

  1. Тренінгові заняття:

-  «Спілкування» (учні 7 класу);

- «Обери професію!» (учні 11 класу);

- «Твої права та обов’язки, дитино!» (учні 8 класу);

- «Формула успіхів» (учні 9, 11 класів);

- «Особливості спілкування»;

- «Особливості ведення дискусії»;

1.1 На засідання Ради профілактики:

- «Відповідальна поведінка»;

- «Все у твоїх руках».

2. Відео-семінари:

- «Вплив фаст-фуду на здоров’я дітей» (учні 11 класу);

- «Станція призначення – ЖИТТЯ» (учні 9 класу);

- «СНІД – знати, що вижити» (учні 5-11 класів);

- «Торгівля людьми» (учні 5-11 класів).

3. Уроки-бесіди, уроки-виховні години:

- «Слово – клітини думки» (учні 7 класу);

- «Мої права, мої обов’язки» (учні 10-11 класів);

- «Закон і ми» (учні 9 класу);

- «Молодь проти СНІДу» (учні 8 класу);

- «Кримінальна відповідальність» (учні 10 класу);

- «Психогігієна дівчат» (учні 7 класу);

- «Мій улюблений світ без насилля» (учні 9-10 класів);

- «Наркоманія» (учні 9-11 класів);

- «Профілактика вживання алкоголю» (учні 7-11 класів).

Представники соціально-психологічної служби НВК виступали на педрадах, педсемінарах, нарадах класних керівників. Надавалася соціально-психологічна допомога вчителям у проведенні уроків, класним керівникам у роботі з батьками, учнями. Рекомендувалася тематична психологічна література вчителям-предметникам й класним керівникам.

За навчальний рік практичний психолог та соціальний педагог відвідали уроки вчителів, що атестуються, відкриті уроки та позакласні заходи, виховні години, брали участь у щомісячному засіданні Ради профілактики.

3.3.2. Навчально-методичні, методичні розробки працівників психологічної служби (навчально-методичні посібники, наукові статті; методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів, педпрацівників, батьків, дітей та учнів)

Бібліографічний опис розробки

Анотація

Цільова група

Кількість примірників

 

 

 

 

 

 

ІV. Забезпечення навчальних закладів посадами практичних психологів та соціальних педагогів.

4.1. Варіанти обслуговування навчальних закладів фахівцями за межами закладу (при центрах, консультпунктах, міжшкільних центрах і об’єднаннях фахівців служби тощо). Короткий опис та нормативне підтвердження даних моделей функціонування психологічної служби.

4.4. Перспективи забезпечення фахівцями на наступний навчальний рік. Перелік дій, які необхідно здійснити на рівні Міністерства освіти і науки України, області, району (міста).

1. Введення предмету «Психологія».

2. Пояснити педагогам роботу та обов’язки психологічної служби школи.

 

V. Тематика звернень до фахівців психологічної служби протягом навчального року

 

 № з/п

Тематика звернень

Кількість звернень

До практичних психологів

До соціальних педагогів

 

З боку батьків

1

Проблеми стосунків діти-батьки

0

0

2

Проблема підліткового віку

0

0

3

Питання соціального захисту

0

11

4

Питання як краще підготувати дитину до 1 класу

10

3

5

Взаємини в системі «батьки-педагоги»

7

2

6

Питання готовності дитини до навчання в ДНЗ

12

4

 

Питання готовності дитини до нових умов навчання та виховання

6

3

 

Питання адаптації та дезадаптації

4

3

 

Дитячі страхи, тривожність, стреси, готовність до ДПА та ЗНО

2

1

 

Особистісні особливості характеру дитини

0

0

 

Неадекватність поведінки, порушення дисципліни

0

0

 

Дитячі та недитячі залежності ( тютюнопаління, алкоголь, Інтернет, телебачення)

0

0

 

Взаємини в системі «батьки-педагоги»

3

2

 

Взаємини в системі «батьки-діти», в т.ч. жорстоке поводження з дітьми

0

0

 

Взаємини в системі « діти-педагоги»

0

0

 

Міжособистісні відносини дітей

7

2

 

Проблеми навчання та виховання

 

0

0

 

Питання професійного вибору

9

6

 

Питання навчання та виховання обдарованої дитини

6

0

 

Вікові особливості дітей

0

0

 

Питання соціально-правового захисту

0

2

 

Організація дозвілля та літнього відпочинку дітей пільгового контингенту

0

0

 

Особисті та сімейні проблеми

0

0

 

 

 

 

 

З боку дітей

 

Питання професійного вибору

5

3

 

Міжособистісні стосунки дітей, перші симпатії, конфлікти

3

0

 

Передекзаменаційний стрес, підготовка до ДПА та ЗНО, тривожність

9

0

 

Узалежнення в дитячому середовищі

0

0

 

Асоціальна поведінка (участь працівника в Раді профілактики)

0

0

 

Питання рівня розвитку пізнавальних процесів

2

0

 

Проблеми адаптаційного періоду

2

2

 

Взаємини в системі «батьки-діти»

5

3

 

Взаємини в системі «педагоги-діти»

4

3

 

Мотивація навчання, ціннісні орієнтації

11

0

 

Оздоровлення дітей пільгових категорій

0

0

 

Проблеми самооцінки та самоствердження, емоції та почуття

5

2

 

 

 

 

 

З боку інших зацікавлених осіб (представників громадськості тощо)

 

Дільничий інспектор

Працівники кримінальної міліції

1

1

 

Молодіжні громадські організації

0

0

 

Медпрацівники ФАПу

0

0

 

Працівники соціальної служби селищних громад

4

4

 

Служби у справах дітей,сім’ї та молоді

0

0

VІ. Соціально-психологічні дослідження, скринінги, моніторинги в районі, місті (тема, мета, цільова група, вибірка, представлення результатів).

№ з/п

Тема

Мета

Цільова група

Вибірка

Представлення результатів

1

 

 

2

 

 

 

Відношення до нової державної програми

Анкета «Сучасний вчитель. Який він?»

Визначити думку вчителя до нової програми

Визначити думку учнів про сучасного вчителя

 

 

Вчителі-предметники

 

8 клас

Педагоги:

8 осіб

 

13 учнів

Протокол

 

 

Протокол

 

VІІ. Діагностична робота працівників психологічної служби системи освіти.

Клас (група)

Кількість осіб

Високий рівень готовності(адаптації)

Достатнійь рівень готовності (адаптації)

Середній рівень

Низький рівень

Дошкільна група

23

8

6

9

-

2 клас

17

4

4

5

4

5 клас

23

4

10

8

1

 

VIII. Перспективи розвитку психологічної служби на 2014-2015 н.р.

У новому навчальному році психологічною службою Луківського НВК обрано такі напрямки розвитку:

  • Виховання в учнів толерантного ставлення до представників інших національних меншин, почуття патріотизму, демократичних цінностей;
  • Поглиблення знань учнів про насильство, їхні види і опрацювання у формі тренінгів способам як можна протистояти насильникам;
  • Продовжувати працювати над проблемами посттравматичного стресового розладу у дітей і торгівля людьми;
  • Щодо роботи з батьками – це в першу чергу – тема створення безпечного інтернет середовища для дітей, питання шкідливості надмірного захоплення дітьми інтернет-середовище, а також як альтернатива – бесіди на тему – організації  дозвілля дітей.

 

 

Синопсис діагностичних критеріїв DSM-V та протоко- лів NICE для діагностики та лікування основ них психіч- них розладів у дітей та підлітків

Якщо ви пережили психотравмуючу подію

Психотравма та спричинені нею розлади: прояви, наслідки й сучасні підходи до терапії

Шкала впливу подій

 

10 факторів про психічне здоров'я від ВООЗ

 

Партнери
 

Пошук

Форма входу

Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930