Луківський НВКЧетвер, 21.11.2024, 10:37

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | схема керування проекту | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

SWOT-АНАЛІЗ ПРОЕКТУ

Напрямки діяльності

Сили, можливості

Слабкості, загрози

Створення  зовнішнього іміджу НВК

 

  • Прагнення до набуття позитивного досвіду й участі у розвитку закладу
  • Рейтинг НВК в районі
  • Наявність в школі Інтернету 
  • Організація   підвозу учнів до закладу
  • Доступність і відкритість
  • Можливість здобуття навичок професійної освіти             ( автосправа)
  • Можливість дошкільної освіти ДНЗ)

 

  • Зниження контингенту учнів
  • Недостатнє фінансування закладу
  • Технологічне відставання
  • Відсутність шкільного сайту
  • Небажаний результат чи неудачі під час реалізації проекту;
  • Потреба суттєвої реконструкції автодрому

 

Створення внутрішнього іміджу НВК

 

  • Створення умов для організації навчально-виховного процесу
  • Створення умов для збереження здоров’я учнів
  • Розширення бібліотечних фондів, електронна каталогізація

 

  • Пасивність окремих учасників
  • Застарілі меблі, шкільні дошки
  • Відсутність обладнаного спортивного майданчика
  • Капітальний ремонт даху, шкільних майстерень
  • Недостаня забезпеченість засобами ІКТ

 

Створення сучасного іміджу випускника НВК

 

 

  • Створення умов для здобуття якісної освіти
  • Професійність педагогів, що викладають в випускних класах;
  • Професійне навчання автосправи
  • Заходи з профорієнтаційної роботи
  • Недосконалість законодавчої бази освіти

Створення сучасного іміджу вчителя НВК

 

  • Підвищення рівня професійності кадрів
  • Володіння комп’ютером більшої частини учасників
  •  Творчість і небайдужість, здатність до інновацій більшості медпрацівників
  • Збільшення кількості переможців і призерів олімпіад і   конкурсів (на різних рівнях)
  • Небажання окремих вчителів

позбавлятися стереотипів у роботі

 

 

Створення сучасного іміджу учня НВК

  • Наявність системи виховної роботи
  • Система шкільного самоврядування
  • Соціальна активність учнів
  • Система роботи з обдарованою дитиною
  • Наявність секцій МАН
  • Активна просвітницька робота шкільної бібліотеки
  • Тісна співпраця з батьками
  • Організація екскурсійних поїздок
  • Слабка матеріально-технічна база
  • Високий ступінь зносу основних фондів, застаріле, зношене обладнання , меблі;
  • Відсутність логопеда в ДНЗ

 

Створення сучасного іміджу адміністрації НВК

 

  • Готовність керівництва до ризику
  • Чітко сформульована стратегія;
  • Створення організаційної культури
  • Модернізація закладу
  • Організація гарячого харчування для всіх учнів та працівників
  • Організація медичних оглядів учасників НВП
  • Відсутність досвіду роботи в складанні та реалізації соціальних проектів

 

Створення партнерського іміджу

 

 

  • Підтримка батьківської спільноти й учнів
  • Зацікавленість адміністрації розширенні зв’язків школи з місцевою  громадою 
  • Хороші відносини з громадою села
  • Налагоджена співпраця з селищною радою, депутатським корпусом
  • Вивчення та обмін досвідом із колегами шкіл округу
  • Залучення інвесторів
  • Традиції школи, громади
  • Залучення батьків , громади села до різноманітних заходів
  • Погіршення соціально-економічного становища батьків учнів
  • Відсутність фінансової підтримки з боку органів освіти
  • Недостатня ефективність роботи Ради НВК
  • необ’єктивна інформація, яку поширюють «ображені» відвідувачі.

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВІД ПРОЕКТУ

  1. Створення  зовнішнього іміджу НВК
  • Чітка, конкретна і реальна перспектива розвитку освітнього закладу.
  • Висока якість освітянських послуг через :
  1. високий та достатній рівень навчальних досягнень учнів і випускників;
  2. наявність переможців і призерів предметних олімпіад, МАН, конкурсів, змагань.
  • Створення умов для: задоволення інтересів і розвитку різноманітних здібностей школярів;
  • Виховання громадянина здатного до суспільного життя.
  • Наявність власного веб-сайту
    1. Створення партнерського іміджу
  • Демократизм  (демократичний стиль педагогічного   керівництва , партнерські стосунки з колегами, учнями і батьками).
  • Підвищення уваги та інтересу до проблем навчання і виховання у школі;
  • Участь громади у вирішенні проблем навчання та виховання;
  • Створення позитивного іміджу школи в соціумі, підвищення її конкурентоздатності
    1. Створення сучасного іміджу випускника НВК
  • Високий і достатній рівень знань, умінь, навичок з предметів шкільного  навчального плану
  • Високий і достатній рівень загальнонавчальних умінь і навичок: швидко читати і писати; слухати і  конспектувати; знаходити необхідну інформацію; складати плани, тези,  реферати.
  • Створення ситуації життєвого успіху в усіх сферах діяльності;
  • Формування правової та громадської свідомості;
  • Формування інформаційних, інтелектуальних та комунікативних компетенцій;
    1. Створення сучасного іміджу вчителя НВК
  • Функціонування і розвиток в навчальному закладі ефективної педагогічної системи, найсуттєвішим елементом якої є особистість вчителя.
  • Покращення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
  • Використання вчителями інноваційних та вироблення власних технологій;
  • Створення комфортних психолого-педагогічних умов для здійснення професійної діяльності
  • Професіоналізм (досконалі знання  фахового предмету,   вміння його викладати, володіння основами педагогіки і психології);
  • Новаторство  (ініціативність, сприйняття нового, здатність ефективно застосовувати інновації);
  • Культура зовнішнього вигляду (відповідні статусу вчителя зачіска, одяг, міміка, жести, постава, хода, мова)
  • Людяність (гуманізм, моральність, відношення до людини як найвищої цінності);
    1. Створення сучасного іміджу учня НВК
  • Бажання і уміння грамотно ставити запитання і шукати відповіді на них.
  • Бажання і уміння логічно мислити, результативно застосовуючи  основні прийоми мислення:   порівняння, аналіз, синтез, узагальнення,  виділення головного (абстрагування).
  • Бажання і уміння грамотно висловлювати думки (усно і письмово) на українській і іноземних мовах.
  •  Бажання і уміння результативно використовувати власні ресурси сприймання, уваги, пам’яті, уяви для досягнення пізнавальних цілей.
  • Підвищення показників фізичного та психологічного здоров’я.
  • Ефективність функціонування учнівського самоврядування через:

1) оптимальність структури учнівського самоврядування;

2) вплив  органів учнівського самоврядування на повсякденне життя школи.

  1. Створення сучасного іміджу адміністрації НВК
  • Сприятливий психологічний клімат в колективі через:

      1) емоційно позитивні взаємовідносини «по-горизонталі»: а) між  працівниками

 школи; б) між учнями ;

 2) емоційно позитивні взаємовідносини «по-вертикалі» : а) між працівниками і керівниками школи; б) між учнями і педагогами.

  • Активізація діяльності всіх структур школи;
  • Підвищення ефективності управління;
  • Збереження іміджу школи;
  • Використання механізмів і прийомів стимулювання діяльності педагогів
  • Професіоналізм керівника закладу через.

1) неформальний авторитет директора школи у внутрішніх групах громадськості, тобто  серед педагогів , учнів і батьків  ( це залежить від особистих якостей керівника, його стилю управління і ефективності використання індивідуального підходу);

2) авторитет  у зовнішніх групах громадськості (залежить від результативності роботи закладу і ефективності  взаємодії керівника  з цими  групами).

  1. Створення внутрішнього іміджу НВК
  • Яскрава зовнішня атрибутика і достатня навчальна база  закладу.
  •  Чистота і порядок в приміщеннях закладу;
  •  Естетично привабливий дизайн і інтер’єр ;
  • Забезпечення необхідним навчальним обладнанням;
  • Стабільне функціонування всіх інженерних систем життєзабезпечення закладу.

 

 

Партнери
 

Пошук

Форма входу

Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930