SWOT-АНАЛІЗ ПРОЕКТУ
Напрямки діяльності |
Сили, можливості |
Слабкості, загрози |
Створення зовнішнього іміджу НВК
|
|
|
Створення внутрішнього іміджу НВК
|
|
|
Створення сучасного іміджу випускника НВК
|
|
|
Створення сучасного іміджу вчителя НВК
|
|
позбавлятися стереотипів у роботі
|
Створення сучасного іміджу учня НВК |
|
|
Створення сучасного іміджу адміністрації НВК
|
|
|
Створення партнерського іміджу
|
|
|
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВІД ПРОЕКТУ
- Створення зовнішнього іміджу НВК
- Чітка, конкретна і реальна перспектива розвитку освітнього закладу.
- Висока якість освітянських послуг через :
- високий та достатній рівень навчальних досягнень учнів і випускників;
- наявність переможців і призерів предметних олімпіад, МАН, конкурсів, змагань.
- Створення умов для: задоволення інтересів і розвитку різноманітних здібностей школярів;
- Виховання громадянина здатного до суспільного життя.
- Наявність власного веб-сайту
- Створення партнерського іміджу
- Демократизм (демократичний стиль педагогічного керівництва , партнерські стосунки з колегами, учнями і батьками).
- Підвищення уваги та інтересу до проблем навчання і виховання у школі;
- Участь громади у вирішенні проблем навчання та виховання;
- Створення позитивного іміджу школи в соціумі, підвищення її конкурентоздатності
- Створення сучасного іміджу випускника НВК
- Високий і достатній рівень знань, умінь, навичок з предметів шкільного навчального плану
- Високий і достатній рівень загальнонавчальних умінь і навичок: швидко читати і писати; слухати і конспектувати; знаходити необхідну інформацію; складати плани, тези, реферати.
- Створення ситуації життєвого успіху в усіх сферах діяльності;
- Формування правової та громадської свідомості;
- Формування інформаційних, інтелектуальних та комунікативних компетенцій;
- Створення сучасного іміджу вчителя НВК
- Функціонування і розвиток в навчальному закладі ефективної педагогічної системи, найсуттєвішим елементом якої є особистість вчителя.
- Покращення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
- Використання вчителями інноваційних та вироблення власних технологій;
- Створення комфортних психолого-педагогічних умов для здійснення професійної діяльності
- Професіоналізм (досконалі знання фахового предмету, вміння його викладати, володіння основами педагогіки і психології);
- Новаторство (ініціативність, сприйняття нового, здатність ефективно застосовувати інновації);
- Культура зовнішнього вигляду (відповідні статусу вчителя зачіска, одяг, міміка, жести, постава, хода, мова)
- Людяність (гуманізм, моральність, відношення до людини як найвищої цінності);
- Створення сучасного іміджу учня НВК
- Бажання і уміння грамотно ставити запитання і шукати відповіді на них.
- Бажання і уміння логічно мислити, результативно застосовуючи основні прийоми мислення: порівняння, аналіз, синтез, узагальнення, виділення головного (абстрагування).
- Бажання і уміння грамотно висловлювати думки (усно і письмово) на українській і іноземних мовах.
- Бажання і уміння результативно використовувати власні ресурси сприймання, уваги, пам’яті, уяви для досягнення пізнавальних цілей.
- Підвищення показників фізичного та психологічного здоров’я.
- Ефективність функціонування учнівського самоврядування через:
1) оптимальність структури учнівського самоврядування;
2) вплив органів учнівського самоврядування на повсякденне життя школи.
- Створення сучасного іміджу адміністрації НВК
- Сприятливий психологічний клімат в колективі через:
1) емоційно позитивні взаємовідносини «по-горизонталі»: а) між працівниками
школи; б) між учнями ;
2) емоційно позитивні взаємовідносини «по-вертикалі» : а) між працівниками і керівниками школи; б) між учнями і педагогами.
- Активізація діяльності всіх структур школи;
- Підвищення ефективності управління;
- Збереження іміджу школи;
- Використання механізмів і прийомів стимулювання діяльності педагогів
- Професіоналізм керівника закладу через.
1) неформальний авторитет директора школи у внутрішніх групах громадськості, тобто серед педагогів , учнів і батьків ( це залежить від особистих якостей керівника, його стилю управління і ефективності використання індивідуального підходу);
2) авторитет у зовнішніх групах громадськості (залежить від результативності роботи закладу і ефективності взаємодії керівника з цими групами).
- Створення внутрішнього іміджу НВК
- Яскрава зовнішня атрибутика і достатня навчальна база закладу.
- Чистота і порядок в приміщеннях закладу;
- Естетично привабливий дизайн і інтер’єр ;
- Забезпечення необхідним навчальним обладнанням;
- Стабільне функціонування всіх інженерних систем життєзабезпечення закладу.