НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ
№ п/п |
Напрямки діяльності |
Шляхи реалізації проекту |
Термін викон. |
Відпові-дальний |
Пр. |
|
Школа-родина-громада
|
1. Встановлення взаємовідносин між школою і сім'єю; |
2011-16 |
Адмін.. Пед..колект. Батьки |
|
2 Вивчення умов родинного виховання учнів, соціально - професійного складу батьків |
2011-12 |
Психо-лог. служба |
|
||
3.Інформування батьків щодо шкільного життя, освітнього процесу |
2011-16 |
Адмін.. Пед..колект |
|
||
4. Пропагування здорового способу життя, культури здоров'я, запобігання негативному впливу вулиці на виховання дитини; |
2011-16 |
Адмін.. Пед..колект |
|
||
5. Залучення батьків до активної співпраці та розв'язання важливих шкільних проблем; |
2011-16 |
Адмін.. Пед..колект |
|
||
6. Створення куточка психологічних та педагогічних порад для батьків; |
2013-2015 |
Психолог. служба |
|
||
7 Анкетування батьків з метою їх оцінки діяльності школи з виховання та навчання учнів, збору пропозицій з удосконалення навчально -виховного процесу школи. |
2011-2016 |
Психолог. служба |
|
||
8.Спільне провелення вільного часу
|
2011-2016 |
Вчителі учні. Батьки |
|
||
9. Залучення випускників школи до тісної співпраці |
2013-2016 |
Адмін. |
|
||
|
Спільні проекти |
1. «Дитячий майданчик» 1.Визначення мети проекту, завдань. Обгрунтування актуальності 2. Зустріч партнерів та розподіл обов’язків. 3.Збір та акумуляція коштів. 4.Проведення експертизи кошторису. 5. Фотофіксація стану до початку реалізації проекту. 6.Пошук виконавців робіт 7.Інформування громади про початок реалізації проекту. 8. Виконання запланованих робіт 9 Фотофіксація виконаного 10 Уроки проекту Підсумковий звіт |
2011
|
Адмін.. Вихователі ДНЗ Батьки
|
|
2.«Внутрішкільні вбиральні» 1.Визначення мети проекту, завдань. Обгрунтування актуальності 2. Зустріч партнерів та розподіл обов’язків. 3.Збір та акумуляція коштів. 4.Проведення експертизи кошторису. 5. Пошук виконавців робіт 6.Інформування громади про початок реалізації проекту. 7. Виконання запланованих робіт 8 Уроки проекту Підсумковий звіт |
2011-2012 |
Адмін.. Пед..колект. Відділ освіти Батьки |
|
||
3.«Енергозбереження» .Визначення мети проекту, завдань. Обгрунтування актуальності 2. Зустріч партнерів та розподіл обов’язків. 3.Збір та акумуляція коштів. 4.Проведення експертизи кошторису. 5. Фотофіксація стану до початку реалізації проекту. 6.Проведення тендеру, пошук виконавців робіт та підписання з ним Договору 7.Інформування громади про початок реалізації проекту. 8. Виконання запланованих робіт 9 Фотофіксація виконаного 10 Уроки проекту Підсумковий звіт |
2012-2013 |
Адмін.. Пед..колект. Районна рада Батьки Громада села |
|
||
4. «Перекриття даху будівлі школи» 1.Визначення мети проекту, завдань. Обгрунтування актуальності 2. Зустріч партнерів та розподіл обов’язків. 3.Збір та акумуляція коштів. 4.Проведення експертизи кошторису. 5. Фотофіксація стану до початку реалізації проекту. 6.Пошук виконавців робіт та підписання з ним Договору 7.Інформування громади про початок реалізації проекту. 8. Виконання запланованих робіт 9 Фотофіксація виконаного 10 Уроки проекту Підсумковий звіт |
2013 |
Адмін.. Пед..колект. Батьки Громада села |
|
||
5.«Шкільна майстерня» 1.Визначення мети проекту, завдань. Обгрунтування актуальності 2. Зустріч партнерів та розподіл обов’язків. 3.Збір та акумуляція коштів. 4.Проведення експертизи кошторису. 5. Пошук виконавців робіт 6.Інформування громади про початок реалізації проекту. 7. Виконання запланованих робіт 8 Фотофіксація виконаного 9.Уроки проекту Підсумковий звіт |
2011-2016 |
Адмін.. Пед..колект. Відділ освіти Батьки |
|
||
6. «Сучасний автодром» 1.Визначення мети проекту, завдань. Обгрунтування актуальності 2. Зустріч партнерів та розподіл обов’язків. 3.Збір та акумуляція коштів. 4.Проведення експертизи кошторису. 5. Фотофіксація стану до початку реалізації проекту. 6.Пошук виконавців робіт 7.Інформування громади про початок реалізації проекту. 8. Виконання запланованих робіт 9 Фотофіксація виконаного 10 Уроки проекту Підсумковий звіт. |
2013-2016 |
Адмін.. Пед..колект. Відділ освіти Батьки |
|
||
7. |
|
|
|
||
|
Шкільні традиції
|
1.Проведення шкільних заходів спільно із батьківською громадою |
2011-2016 |
Рибак В.М, Рибак В.А |
|
2. Організація зустрічей з цікавими людьми нашого села, батьками учнів, випускниками школи |
2011-2016 |
Рибак В.М, Рибак В.А |
|
||
3. Організація сімейних свят |
2011-2016 |
Адмін.. Пед..колект., учні Батьки |
|
||
4. Створення «книги подяки» |
2013-2016 |
Рибак В.М, Рибак В.А |
|
||
5.Запровадження єдиного батьківського Дня для проведення відкритих уроків для батьків; зустрічей батьків з учителями - предметниками, класними керівниками, адміністрацією |
2013 |
Адмін.. Пед..колект., учні Батьки |
|
||
|
Духовні традиції |
1.Свільне відзначення релігійних свят |
2011-2016 |
Рибак В.М, Рибак В.А |
|
2.Участь у церковному хорі |
2011-2016 |
Вчителі, учні, батьки |
|
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВІД ПРОЕКТУ
Переорієнтація всіх учасників освітнього процесу на нові взаємовідносини – управління на державно-громадських засадах дозволить оптимізувати внутрішні і зовнішні ресурси, організувати і проводити пошук нових форм взаємодії школи з її соціокультурним оточенням: сільською радою, підприємствами, організаціями, освітніми закладами, установами культури, спорту, батьківською громадськістю, партнерами та спонсорами.
Партнерство у відносинах повинно перетворити школу на відкриту систему, яка легко сприймає нові ідеї, впроваджує освітні ініціативи, відгукується на волевиявлення всіх учасників навчально-виховного процесу. Саме таке колективне бачення майбутнього та впровадження спільних ініціатив щодо розвитку навчального закладу дасть реальну можливість забезпечення умов для розвитку здібностей і обдарувань, збереження та зміцнення здоров'я дітей.